Faceți căutări pe acest blog

vineri, 23 septembrie 2011

Catalog violete africane sept. 2011

In sfarsit, avetila dispozitie oferta de pui de violete sept.  2011 . Am reusit sa aduc in
colectia mea si sa pun la dispozitia voastra varietati extrem de reusite si de interesante. Toate au fost achizitionate cu eforturi sustinute, cu multa munca si noroc , as putea spune ( sau pasiune ?!!)...:)))
Puii sunt plantati in paharele de 8 cl, de plastic, de unica folosinta. Sunt  sanatosi, bine stabilizati. Vor fi trimisi  cu tot cu substrat, ceea ce va scuteste de riscul de a pierde planta la transplantare !Substratul e  facut dupa formula mea si contine perlit,vermiculit, turba din comert  si alteingrediente , si e tratat cu Previcur, cel mai bun fungicid existent la noi pe
piata.

Puii sunt crescuti in casa, intr-o camera, pe rafturi cu neoane. Am 3 rafturi mari si 9 neoane
care merg aprox. 12 ore/ zi. Intr-un fel, pot spune ca sunt violete eco ,crescute natural , neindopate si iubite , ba chiar adorate fiecare in parte
J, de aceea nu veti avea probleme ca nu
cresc, nu infloresc sau se consuma imediat dupa prima inflorire !p
entru a ajunge in stadiul  optim pentru a fi trimise au nevoie de 6-8 luni de cand a fost plantata frunza mama, in cazul violetelor mature ca acestea cam 14-16 luni. Pretul reflecta munca mea, materialele necesare cresterii lor, utilitatile ( curent, caldura) si substratul pe care il veti primi o data cu planta! Tot aici includ si materialul folosit pentru ambalarea lor si munca necesara . L a un colet am nevoie de 1 ora, poate chiar si doua , pentru cele mai mari !
Varietatile sunt achizitionate din strainatate ( SUA, Anglia, Canada, Lituania , Rusia ) si
credeti-ma pretul e de cel mai bun simt posibil! Puii scosi la vanzare sunt cei care sunt cei mai mari si mai frumos dezvoltati. Cantitatea de pui dintr-o varietate e limitata, intre 1 si 3 pui, asa ca, grabiti-va!

Va rog sa imi trimiteti lista cu varietatile dorite , iar eu voi confirma disponibilitatea
lor. Daca nu sunteti hotarati sa cumparati, mai bine nu o faceti! Va multumesc  pentru intelegere!

Puii rezervati, dar neplatiti intr-o sapt.  vor fi repusi in vanzare!
Pentru orice intrebari sau nelamuriri, scrieti-mi cu incredere! Uneori s-ar putea sa dureze
pana primiti raspuns, cand vine perioada coletariei sunt foarte ocupata .


 Va multumesc pentru interesul acordat si spor la cumparaturi! J

3 comentarii:

  1. Buna ziua,vreau sa stiu daca din Spania se poate comanda,dar as vrea sa vad catalogul si preturile,va multumesc,rodicaroka@yahoo.es

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Rodica!
    iti multumesc pentru mesaj ! sigur, momentan micul meu magazin este inchis, insa ca in fiecare primavara, de indata ce vremea imi permite, voi veni cu o noua oferta , cu varietati noi si interesante , unele in premiera la noi in tara
    am notat adresa ta si iti voi trimite o notificare pe mail cu catalog si preturi
    o seara placuta si multa putere de munca !
    cu drag,Claudia

    RăspundețiȘtergere
  3. As vrea sa stiu daca o sa aveti de vanzare plante sau seminte de streptocarpus, la primavara. va rog raspuns la Ianamz@zoznam.sk

    RăspundețiȘtergere